Flash content

SUBSKRYBCJA

Wpisz swój e-mail jeżeli chcesz otrzymywać aktualne informacje na temat nowości na stronie.


REKRUTACJE I SELEKCJE

Mamy świadomość, że znalezienie i zatrudnienie pracowników wiąże się z odpowiedzialnością za rozwój i efektywne działanie biznesu naszych Klientów. Dotychczasowe doświadczenie pokazuje jak wiele jest czynników, które wpływają na sukces w rekrutacji. Staramy się poznać je wszystkie, zanim podejmiemy poszukiwania najlepszych. Spotkanie z Klientem pozwala na określenie obowiązków oraz wymagań dotyczących kompetencji i umiejętności poszukiwanych pracowników. Poznajemy strategię firmy Klienta, strukturę oraz kulturę organizacji. Działania takie umożliwiają stworzenie profilu idealnego kandydata, który w połączeniu z naszym doświadczeniem i wiedzą o rynku pozwala przygotować dopasowaną strategię poszukiwań.

Metody pozyskiwania kandydatów, z których korzystamy w naszej codziennej praktyce są dopasowane do konkretnego projektu rekrutacyjnego (poszukiwania bezpośrednie, korzystanie z kontaktów profesjonalnych –networking, zamieszczanie ogłoszeń w mediach ogólnopolskich, lokalnych, specjalistycznych, analiza własnej, rozbudowanej bazy aplikacji).

Analizujemy dokumenty aplikacyjne, spotykamy się z kandydatami, badamy ich kwalifikacje i osiągnięcia, określamy mocne i słabe strony pod kątem wymagań profilu idealnego kandydata. Stosujemy m.in. wywiady zawodowe, kompetencyjne, Assessment Center (ocena zintegrowana), Hogan Assessment Systems, testy psychologiczne.

Efektem poszukiwań jest rekomendacja Klientowi kandydatów wraz z profilem zawodowo-osobowościowym – w zależności od projektu i oczekiwań Klienta 2 do 5 profili kandydatów.

Rekomendowani kandydaci są poinformowani o stanowisku i potencjalnej roli w organizacji Klienta – rekomendujemy wyłącznie Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy Klienta. Kandydat z rekomendacji Centrum Doradztwa Personalnego uczestniczy w rozmowach tylko z jednym Klientem w danym czasie.

Klient po wybraniu najlepszego kandydata negocjuje warunki zatrudnienia. Jeśli jest taka potrzeba, pomagamy obu stronom w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania. Projekt kończy się w momencie otrzymania feedbacku ze strony Klienta na temat wzajemnej współpracy.